I'm back, for now

Hej Emma, Matlida, Linda, Elin, Elin, Engman, Linn osv... alla ni som läser, trots att jag är dålig på att uppdatera. Förlåt för det.
Jag tror jag ska begränsa mig, kanske sätta upp ett mål att skriva minst en gång i veckan, eller minst en gång i månanden? Det skulle kanske fungera... för att skriva som förr, flera inlägg om dagen varje dag fungerar inte i mitt liv nu. Har inte intresset för det heller.

September och oktober är två hektiska och psykiskt jobbiga månader. Mycket jobb tillsammans med mycke skola och måsten.
Jag känner att jag börjar närma mig min gräns men ändock fortsätter jag i samma takt och tar på mig mer och mer jobb. För det är ju kul! Jag gillar att jobba, jag trivs med mitt jobb och tycker det är lika roligt varje gång. Sen finns det ju dagar man är mindre sugen på att jobba, tex då alla vänner ska hitta på något och man inte kan vara med, men jobb är ändå jobb, och jobb är roligt!

Skolan är både rolig och tråkig nu. Föreläsningar och seminarium = tråkigt. Projektarbete - bygga en utomhuslekmodell = roligt.
Ibland undrar jag varför jag gör det här? Varför jag går i skolan.. Det är kul med vänner och det är tryggt med skolan, men läxor och massa läsning är inte direkt något jag längtar efter. Helst av allt skulle jag vilja ha praktik hela tiden. För allra roligast är ju att få prova på praktiskt.

Det var allt för ikväll tror jag.. får se om jag behöver ventilera något mer senare.
So long....

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Man ska aldrig planera för hur ofta man ska blogga, det håller aldrig ^^



2009-10-16 @ 11:35:47
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Matilda

Hahaha tur vi klaga så vi har något att läsa för tillfället^^

2009-10-16 @ 16:03:36
Postat av: Emma

Det var ju på tiden, håller med ovanstående..ha ha ha ha

2009-10-18 @ 10:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0