Uppdatering 1: Melbystrand

Hej älskade vänner och läsare!
Nu var det länge sedan jag skrev, så det är möjligt att det blir ett långt inlägg eller många små? Jag föredrar många små.

Sedan sist så har jag bland annat varit med Tittie en hel del, legat och solat på melbystrand, umgåtts lite med hennes familj och lekt med lilla Theodor.
 Första gången Tittie tog med mig till melbystrand höll jag på att skratta ihjäl mig och kameran åkte upp direkt. Det var bland det fångiaste mina ögon någonsin skådat som jag såg... det var en såkallad "bilstrand". Folk som kommer dit parkerar bilen och ställer upp sina brassestolar och slänger ut sina filtar precis bredvid bilen. Ganska smidigt när man har med sig mycket grejer, men otroligt töntigt (det ser ut som att man inte vågar släppa bilen ur syne).



Tredje gången vi åkte dit, eller fjärde?, så följde även Nicklas med och väl framme så anslät vi oss till Titties mamma, pappa och moster.
Theodor fick bada lite (för första gången?) och använda sin nya fina UV dräkt. Jag är helt såld på den ungen.



Kommentarer
Postat av: Tittie

haha ja har inte läst här på ett tag. läste allt först idag. Gullig du är. Men du. Krya på dig gumman

2009-07-18 @ 23:10:25
URL: http://nyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0