En rolig nyhet!

Om 2 veckor flyttar jag och Björn från vår mysiga lilla etta utan balkong till en fin, nyrenoverad tvåa med balkong :) Underbart!
 Enda nackdelen är att om vi inte hittar någon som vill hyra våran etta i andra hand under hösterminen får vi betala dubbla hyror. Men på bara två dagar så har jag hört ifrån två intresserade, och då har vi inte ens satt upp någon lapp än :)
Så förhoppningsvis går det vägen!
 Sen blir det till att köpa massa nya möbler, packa, bära och INREDA :D Vad roligt jag ska ha! Björn är inte alls särskilt road av själva flytten, dvs att jobb runt omkring. Inte av att inreda heller....

Det känns så skönt! Hade vi inte hittat någon lägenhet innan sista november hade vi stått på gatan..kul....
Nu längtar jag!

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Vad skönt med en större lägenhet. Det kanske inte är så svårt att hitta någon till ettan nu när många börjar plugga.

2009-08-16 @ 16:58:09
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Mimmi

Va roligt :D Syns den 2:a ^^

2009-08-22 @ 15:57:51
URL: http://gammalkarlekrosatraldrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0