Gårdagen

Igår blev det en tur på stan med Elin. Kom hem med två par skor och fyra toppar.
Skorna köpte jag på Wedins för 149:-/st, ett par svarta och ett par röda. (Jag har faktiskt fått gjort mig av med två par svarta skor denna veckan för dom har lagt av.)
Tre av topparna köpte jag på Vero Moda, två mönstrade t-shirtar och en enfärgad långärmad i klarblått. Den fjärde toppen fann jag på H&M. Allt för ca 400:-, supernöjd!

Efter shopping åkte vi och handla och sedan gick jag till Jocke och Helena för att äta lite middag. Sedan var det långpromenad som gällde. Jag och Helena var ute i 1½timma, jätteskönt.
Tog sedan en tur till hennes sommarstuga för att kolla läget, det visade sig att det var samma stuga som min familj tittade på för ca fem år sedan ;P



Väl hemma ringde jag Rekvik och frågade om vi skulle ta en promenad, jag var verkligen pågång igår.
Så vi gick en sväng och sedan åts det lite chokladpudding :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0