Vad har hänt?

I fredagskväll var jag ut med Helena, en kollega från bion. Det var riktigt riktigt kul :) Vi hade mini personalfest/avslutningsfest för mig ;P Haha. Synd vi inte gjort nå sånt tidigare. Som sagt, det var väldigt kul!

Igår var jag ute hos mamma i Älandsbro och hjälpte henne med lite blombud. Skojsigt att sitta och köra runt lite på egen hand :) Känns bra.
Kvällen bjöd på fest hos Elin och Stefan. Mycke alkohol och massa nya människor. Kanon kul!
Eftersom att det var stadsfest så drog vi oss ner till stan vid halv elva(?) för att se bla Nordman, vilket drag det var i publiken! Svettigt men grymt roligt.
Vid två var stadsfesten slut så då blev det lite efterfest hos Fredrik och var sedan hemma vid fyratiden..
Idag mår jag som jag förtjänar.. skit. Har varit på bio och sett Kung fu panda, inte så bra som jag hört den skulle vara men men.

Ikväll ska jag göra så lite som möjligt.. glo på tv och troligen ta en promenad med Rekvik.
Bilder från festen kommer förhoppningsvis senare :)

Kommentarer
Postat av: maria

tack så mkt !

hoppas du har en härlig sommar :)

2008-07-20 @ 23:50:52
URL: http://marialundqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0