Ut med julen, in med ?

Då var det måndag igen, har en hel del att göra den här veckan :)
Snart ska jag äta lunch och sedan gå och träna en timme, ska bli riktigt skönt att få springa av sig lite.

Efter jobbet ikväll ska jag nog dekorera om här hemma.. har inte riktigt tagit bort julen än, all juldekoration står ihop plockat på köksbordet och inget nytt har kommit upp.. :/
Jag har svart/vitt/grått på väggarna och har tidigare plockat in turkost och ljusgrönt (inte samtidigt) i gardinerna och i prydnadssakerna... vilken färg ska jag satsa på nu?

image118

Så ser min fondvägg ut :)
Har dock möblerat om och köpt en ny klocka sedan den där bilden togs. Hihi


00.30
Orkade inte börja städa och dona när jag kom hem strax före tio.. får bli imorgon istället. Inte mer med de..

Kommentarer
Postat av: Engmaan

+ att gitarren är stämd också.. glöm inte det ;D

jadu jag vet inte när jag kommer hem, en sak som är helt oklar nu.

2008-01-14 @ 19:17:34
URL: http://elinengmaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0