Flitiga fredag

Idag blir det fika på stan med Alex, var länge sedan vi hittade på något.
Jag måste också gå in på resecity och lösa ut mina tågbiljetter, 1251:- ack.. Tur som är så har jag ett presentkortimage219 900:- där som jag fick av tjejerna när jag fyllde år, plus att mamma sa igår att hon skulle betala mellanskillnaden :D
Så helt plötsligt kostar inte resan mig nånting, bortsett från att jag blir ett presentkort fattigare, men det var ju de det var till för :)
Tack!

Ikväll blir det jobb bion, både kassa och städ. Har verkligen saknat jobbet medan jag varit borta!

Kommentarer
Postat av: Engman

:o gosh!
Gå till tågstation och hämta ut biljetterna i automaten GRATIS!

2008-02-22 @ 16:31:22
URL: http://elinengmaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0