Chock

Undertiden som jag trippade omkring på Ikea idag var det någon som tog sig friheten att råna mammas blomsteraffär :O
Linda ringde till mig och berättade men just då begrep jag ingenting, blev bara chokad och lät nästan obrydd enligt henne.
Kort efter ringde Tony också, han hade sett mammas bil och polisbilar runt affärn och undrade hur det var med henne, men jag visste ju ingenting, jag hade ingen fakta alls.
 Jag fick tag på mamma en stund senare och hon berättade att hon mådde bra men att hon blivit hotad med pistol utav den unga gärningsmannen.
 Riktigt obehagligt! Kan inte riktigt förstå det, och en sak är säker det har inte mamma heller gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0