Se upp, för bövelen

Idag har jag haft fullt upp från början till slut. En del avsiktigt och en del inte...
Fem minuter efter att jag och Björn kom hem tidigare idag så hörde vi en smäll utanför huset.. vi tittade ut och ser att någon backar in i våran bil. Shit shit shit. Snabbt skrev jag ner reg.nr ifall dom skulle sticka,  sedan sprang jag ut och tog kontakt med föraren och sen satte pappersarbetet igång. Tråkigt.
 Jag är så glad att det inte var jag som gjorde något, framförallt när det inte är min egen bil.

Kommentarer
Postat av: Elin

ojdå! Vart de stor skada?

Tur att du hann ta kontakt med föraren.. Smitare gillar vi inte :)



ps. saknar dig ullanprullan!

2008-11-10 @ 22:38:36
URL: http://rekan.webbblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0