The proper thing to do is for me to act like a lady and wait, but I can't... I won't

Jag konstaterade idag att jag åker till Halmstad nästa vecka, närmare bestämt nästa fredag. Och då började jag genast fundera på vilka kläder som ska med, vilka skor osv. Med tanke på att det är över en vecka kvar kan jag ju inte börja packa än.. men jag kan ju åtminstone fundera ut vad jag ska ha och skriva ner det så jag inte glömmer något sen? Jag har ju inget bättre för mig...
Gissa vart jag var och rotade 10minuter senare? Jo, nere i förrådet för att hämta min resväska...
Nu ligger kläderna utspridda och ihopparade på min soffa i väntan på att bli nerpackade och det kommer inte dröja länge innan dom ligger snyggt och prydligt i min väska :P
Jag är omöjlig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0