Hemkomst

Det var riktigt kul att träffa tjejerna igår, framförallt då man suttit ensam på ett tåg hela dagen.
Elin kom och hämtade mig på stationen, tog dock lite tid innan vi kom iväg, jag hade lite problem att få ut min resväska ur bussbagaget....

Vi åkte sedan hem till mig och packade upp min väska och började tvätta.
 En timme senare ungefär åkte vi och skjutsade Stefan till sin far och därefter åkte vi till donken och köpte oss en varsin glass. Jag testade McFurry ahlgrens bilar, den var faktiskt jättegod! :)
 Sedan bar det iväg till smitingen (stranden) för lite volleyboll. Där ute väntade Malin, Lotte, Marika, Linda, Lotta, Fredrik, Engman och Anna.
 Det blev inte det mest seriösa spelet från min sida, var sjukt trött :P Men jag hade fruktansvärt roligt!
 
Nej nu ska jag kila ner på stan och träffa Elin, vi ska ha picknick till studenternas "sjöslaget".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0