En dag full av nytta

Idag gjorde pappa och jag ett ryck och körde ut alla grejer som jag packat ihop som ska ut och magasineras hos dem. Väldigt skönt att bli av med de.
Sen någon dag ska vi till tippen och slänga "lite" saker.. nu börjar det bli rätt tomt här.
Har även hittat en köpare på min säng idag, allt är spikat och klart, dock så får hon inte sängen förrän flytten, jag vill ju inte sova på golvet i tre veckor...
Har också med pappas hjälp burit in köksmöbeln i vardagsrummet så nu ska jag bara ta ett bra kort och sedan försöka få det sålt.

Hämtade flyttlådor idag också, nu känns det att tiden börjar dra ihop sig inför flytten.
Jag har alltså fått massa vettigt gjort idag, sånna dagar är sköna :)


Kommentarer
Postat av: Engman

Fan, vet du vad som slog mig ullis. Jag kommer inte få träffa dig innan du flyttar :o

2008-07-08 @ 10:07:05
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0