The end.

Ikväll har jag jobbat min sista kväll på bion, tungt, jobbigt och väldigt tråkigt.
Jocke, Tony, Helena, Linn och Vienna var där för att säga hejdå. Jag bjöd på en underbart god smörgåstårta (tack Fanny för hjälpen) också fick jag ett par jättefina silverörhängen och matchande halsband av mina underbara kollegor. Tack!
Det var tungt att lämna nycklarna till Jocke när det var dags att gå hem..
Jag har jobbat där i fem år nu och har trivts otroligt bra med arbetsuppgifterna och kollegorna. Jag kommer sakna er.
Men både dom och jag vet att jag kommer att springa där tills jag åker och att jag kommer att hälsa på så fort jag är i stan, det är oundvikligt. Kanske ska jag klämma Mamma mia en fjärde gång? :)

Tack för dom här åren :)

Chefens dotter hade skrivit en kommentar i ett gammalt inlägg, så sött. Läs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0