Helgen

I fredags var jag hos Elin och kalasade tillsammans med diverse tomtar och troll. Jag har alltid roligt med dom, kommer och sakna dom när jag flyttar.. Vi satt och drack gott och lyssnade på partymusik hela kvällen. Men man kan ju inte dricka på tom mage...medan Elin och Rekvik beställde en kebabrulle från minikrogen satt jag och åt fullkornsmakaroner och falukorv och till det champange, nice! Det var inte så pjåkigt om jag får säga det själv.
 Vid halv tolv drog vi ner till hamnkrogen och lyssnade på syrrans pojkvän som spelade och till de släppte vi loss på dansgolvet. Därefter; krogen.

Igår åkte jag med Elin, Stefan, Hans och Madde till sågsand och solade och badade. Oootroligt vad skönt det var där ute.
Det bar sedan hemåt, stannade ute i älandsbro och blev bjuden på middag hos Linda.
Planerna för kvällen var sedan att se Mamma mia (för tredje gången) och därefter åka en sväng till barsviken.

Idag ska jag jobba, hela dagen lång.. skit varmt ute och jag måste sitta inne. Får iaf smita en stund efter tre så då ska jag spela minigolf med Vienna. Hoppas jag vinner :D !!

Kommentarer
Postat av: Engman

Det är inte lätt att turas om då ingen vill lägga pengar på det, iaf inte för mig ^^

2008-07-27 @ 15:19:13
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/
Postat av: Engman

Nej nu blir jag galen, du får se Mamma Mia för 3:e gången men itne jag en enda gång :/ haha

2008-07-27 @ 15:20:11
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/
Postat av: Melina

ha en trevlig dag :)

2008-07-27 @ 16:05:23
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0