Finslipning

Nu är jag äntligen av med min äckliga utväxt. Elin hjälpte mig att färga håret idag så nu är det brunt och fint :) Hatar att ha utväxt och framförallt när solen blekt i hårbotten med...såg förjävligt ut enligt mig :P
Men nu är det gammalt och glömt.
 Inatt, de senaste tre timmarna, har jag packat och städat... burit ner lite i förrådet och hängt tvätt. Imorgon är jag redo att bära ut allt och köra ut det till mapa för att sedan packa in allt i bilen (och se hur mycket som inte får plats), hoppas jag får med mig allt.

Tyvärr är det dåligt med bilder nu då jag packat ner kameran och sladden från mobil-datorn.

Kommentarer
Postat av: Engman

Halloj, nu kan du även glädjas med att du vunnit en bloggdesign. Den grå du vet ;D Vi snackar mer på msn sedan om vi hinner innan du flyttar ^^

2008-07-30 @ 00:04:26
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0