Besatt?

Ibland är man ute efter något så mycket att det tar upp all din tid. Det är det enda du tänker på och det är det första du tänker på när du vaknar på morgonen.
För mig har det enda jag tänkt på dom senaste dagarna varit en tröja från gina tricot.
När jag förra veckan var i sundsvall med några kamrater så provade jag en tröja som jag blev kär i. Men givetvis så fanns den inte i rätt storlek. Så efter att jag kommit hem ringde jag min faster i stockholm och bad henne kolla om den fanns i någon gina tricot butik där nere. Och det gjorde den!!
Så dom senaste dagarna har jag bara gått och väntat på att tröjan ska komma i min brevlåda. Och idag, det första jag gjorde när jag vaknade var att kolla posten, och där låg avin, så nu ska jag snart gå ner till posten och hämta ut den :D :D Lycka!



Puss till Björn som stått ut med allt mitt tjat om denna underbara tröja!


Kommentarer
Postat av: Engman

Haha... du är ju lite tokig du Ullis :D Att den där tröjan kan tränga sig in i ditt vardagliga liv så mycket :)

2007-11-07 @ 19:05:59
URL: http://elinengmaan.webblogg.se
Postat av: Ullis

Ja jag vet, det är sjukt!
Och sen idag när jag var och hämtade den så gick jag till big
boy efteråt och beställde mat... Sen när jag går därifrån så GLÖMMER jag tröjan där!!

2007-11-07 @ 19:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0