Kallt och blött

Fy sjutton vad jag mår illa idag..
Inge kul alls.

Och gissa om jag blev förbannad när jag gick utanför dörren i morse :O Det är slask väder, så fruktansvärt blött! Tur i oturen så hade jag med mig ett par extra skor som jag kunde ta på mig efter att jag jobbat. Vill ju inte gå i blöta skor på julskyltningen.
Att vara blöt om fötterna är fan värre än pms :P Jag blir på sånt fruktansvärt dåligt humör om jag måste gå med blöta skor/strumpor.
 Nog om detta...

Nu är jag ute hos mapa och ska äta middag här :) Skönt att bli bjuden på mat ibland! Det blir lax och potatis, tummen upp!
Hittade lite fler julklappar på stan idag. Har en sak kvar till farfar sen är jag klar!!

Dagens citat:
"Man kommer aldrig först genom att gå i andras fotspår."

Kommentarer
Postat av: Faster

Man kan få snuva av blöta fötter!!! Det har slasat här också. Puss!

2007-12-02 @ 19:57:36
Postat av: Faster

Svårt för att stava ser jag ;)

2007-12-02 @ 21:50:50
Postat av: Ullis

Faster: Haha, det kan ni ha :D
Jag kommer säkert bli förkyld..har inte varit så pigg dom senaste dagarna.

2007-12-02 @ 23:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0