"Hon är ju tjej"

Så har ännu en dag passerat. Har iaf gjort nå vettigt idag :)

 Har varit på konfirmationsträff och lekt med mina söta konfirmander.
Dagens händelse: Jag tillsammans med de andra ledarna satt i soffan och pratade då Kalle helt plötsligt kommer rusande ut från rummet brevid och fortsatte bort mot hallen. Efter en stund kom han tillbaka och nyfikna som vi var så var vi ju tvugna att fråga vad som fick sådan fart på honom..Då började han berätta: "Vi fick som uppgift att fundera ut vilken person som vi ville vara i julevangeliet. Och när det var Sagas tur att berätta så säger hon "En vise man". En vise man(!!!),haha, hon är ju TJEJ!
Haha, som vi skratta :P och Kalle tårkar tårarna och försöker hämta andan.

 Efter träffen gick jag till resecity och jobbade. Det gick rätt fort idag för att vara helgstädning..
  Nu ska jag äta middag, blev nudlar idag. Orkade inte laga nå riktigt och var faktiskt sugen på det :)

Dagens citat:
"Framgångens hemlighet är att aldrig släppa målet ur sikte"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0