Hissa eller dissa?

Gud va dum man känner sig när man ringer och personen i fråga som man ringer till har mobilen avstängd och man kommer till mobilsvar som dom själva pratat in. Ofta brukar det ju vara något i stil med "Hej du har kommit till Ullis, jag kan inte svara just nu men lämna gärna ett meddelande."piip.
Men inte Elin Engman inte... Hennes mobilsvar drog igång direkt och man hör henne säga "hej", så jag blev chokad och började "shit va fort du svara, herregud.." sen när jag inte får något svar inser jag att det var mobilsvaret. Fyfan va blåst jag kände mig :P

Det var inte första gången jag råka ut för det där... Så därför DISSAR jag dumma mobilsvar som får en att tro att man pratar med personen. USCH!


Kommentarer
Postat av: Engman

HAHAAH!! xD

2007-12-12 @ 20:41:36
URL: http://elinengmaan.webblogg.se
Postat av: Engman

Nu slipper du iallfall djungelboken :p

2007-12-12 @ 20:42:01
URL: http://elinengmaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0