Bio,bio,bio

Nu sitter man på jobbet igen. Idag ska vi julpynta här med. Det blir alltid så fint och mysigt. Har redan börjat lite i smyg med en julgran från "Bee movie", den är svart och gul (varannan våning) och med bee-motiv på julkulorna. Lite små fräsig men inte allt för vacker :P Ska försöka fixa en bild att lägga upp sedan.

Ska eventuellt övningsköra på rasten, om inte det blir av ska jag hjälpa Tony att pynta (ännu mer). Men jag vill verkligen inte gå upp på den höga stegen och klättra efter väggarna :( Jag är rädd! Höjdrädd...


Fick en kabel av pappa idag, har verkligen behövt den. Det är typ en vanlig kontakt men med en usb-anslutning i ena änden så jag kan ladda Ipoden i väggen, så jag slipper vara beroende av en dator så fort batteriet tar slut. Tack pappa

Hoppas på att hinna träffa tjejerna ikväll, det var länge sedan. Får se hur det ser ut när ja slutar, runt 21.00.

Dagens citat:
"Uppriktighet är inte att säga det man tänker utan att mena det man säger."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0